portál Recenzie programov

Live Earth sledovalo cez MSN viac ako 10 miliónov ľudí
Publikované: Wednesday, 11.07. 2007 - 12:20:42
Vec: Internet

Pozerali ste Live Earth cez MSN? Nielenže ste videli jedinečnú celosvetovú šou zameranú na boj proti klimatickým zmenám, vychutnali si kvalitnú hudbu v podaní známych mien, ale zároveň ste sa stali súčasťou najväčšej komunity ľudí, aká kedy sledovala online koncert. Viac ako 10 miliónov ľudí súčasne sledovalo Live Earth cez MSN, čím prekonalo všetky doterajšie rekordy.

Nevideli ste Live Earth? Alebo si ho chcete pozrieť znova? MSN, mediálny partner najväčšieho celosvetového koncertu proti klimatickým zmenám, vám na stránke LiveEarth.MSN.com ponúka možnosť vidieť nielen záznam koncertu zo všetkých siedmich kontinentov či rozhovory s účinkujúcimi, ale aj možnosť nájsť konkrétne rady, ako bojovať s klimatickými zmenami.

"Dnešok sa zapíše do histórie," povedala Joanne Bradford, viceprezidentka MSN pre styk s médiami. "Milióny ľudí na svete sa spojilo v boji proti klimatickým zmenám. Na LiveEarth.MSN.com si koncert pozrelo viac ako 10 miliónov ľudí, čo predstavuje medzník v internetovom vysielaní. Očakávame, že toto číslo ešte bude rásť, keďže je mnoho ľudí, ktorí koncert nestihli a chcú si ho pozrieť. Zároveň očakávame, že mnohí, ktorí Live Earth videli naživo, sa k tým najzaujímavejším momentom budú chcieť vrátiť."

"Cieľom Live Earth je, aby ľudia na celom svete pochopili negatívne aspekty klimatických zmien, a aby vo svojom živote spravili kroky, ktoré tento problém pomôžu vyriešiť," hovorí Kevin Wall, producent Live Earth. "Unikátna kampaň a to, že je možné túto šou vidieť aj online, je dobrý spôsob, ako šíriť našu myšlienku na celom svete, zaujať ľudí a inšpirovať ich, aby proti klimatickým zmenám konali."

MSN, exkluzívny online mediálny partner Live Earth, umožňuje zadarmo vidieť všetkých osem koncertov, ktoré sa uskutočnili v rôznych mestách po celom svete. Interaktívne mapy na LiveEarth.MSN.com uľahčujú orientáciu medzi mestami. Zároveň je tu možné nájsť konkrétne informácie, ako prispieť v boji s klimatickými zmenami, či pridať svoj videokomentár na stránke http://soapbox.msn.com.

Tento článok si môžete prečítať na webe portál Recenzie programov

Tento článok nájdete na adrese: